Dojeżdżamy po odbiór dokumentów

    W ramach współpracy z biurem rachunkowym, oferujemy możliwość bezpłatnego dojazdu do Klienta po odbiór dokumentów, co wpływa na oszczędność czasu i pieniędzy.

Podpis elektroniczny

    Podpis elektroniczny wykorzystujemy do składania deklaracji, gdzie wymagana jest poufność informacji. Dzięki temu mamy możliwość wysyłania dokumentów w wersji elektronicznej do ZUS, PFRON, GUS i Urzędu Skarbowego. Podpis elektroniczny spełnia te same warunki, co podpis zwykły, dlatego nasi Klienci miesięczne rozliczenia księgowe mogą regulować bez obecności w biurze rachunkowym celem podpisywania dokumentów, skupiając się na prowadzonej działalności.

Pomoc dla startujących przedsiębiorców

    Wizja załatwiania zawiłych formalności często podcina skrzydła przyszłemu przedsiębiorcy. Dlatego przeprowadzamy wszelkie czynności związane z przygotowaniem koniecznej dokumentacji i przekazaniem jej odpowiednim instytucjom.

Osobom mającym w planach założenie własnej firmy, które zdecydują się na skorzystanie z naszych usług oferujemy pomoc przy rejestracji działalności gospodarczej

  • Wypełnimy Twój wniosek CEIDG
  • Zarejestrujemy Twoją Firmę
  • Dokonamy wszystkich formalności związanych z otworzeniem Twojej Firmy w ZUS i US

Atrakcyjne warunki finansowe

Ceny usług uzależnione są od wybranego przez Klienta sposobu opodatkowania, jak również od dokonania zgłoszenia rejestracyjnego w zakresie podatku VAT, od formy prawnej, od wielkości zatrudnienia oraz ilości generowanych przez Klienta dokumentów. Dokonujemy darmowej wyceny dla potencjalnego Klienta. W tym celu prosimy o wypełnienie prostego formularza wyceny.